you`re not special

21:53 1401/09/15 - MisheLL

 

 

 

من اگه تا الان واسه بدست آوردنت تلاش کردم ، واسه خودم بوده ، واسه‌ی اینکه چند سال دیگه نشینم یه گوشه و فکر کنم چرا هیچکاری نکردم تا به چیزی که دوست دارم برسم!اگه دیدی دارم هرکاری میکنم تا بهت نزدیک بشم ، فکر نکن خیلی خاصی و من بدون تو میمیرم ، من تو نبودِ تو و هرکس دیگه‌ای زندگی روزمره‌ام تغییری نمیکنه! تلاش‌های من هیچ دلیل دیگه‌ای جز دوست داشتن نداره نه به تو ربطی داره نه به این که چی و کی هستی...صرفا به خاطر احساس خودمه که ممکن بود این احساس نسبت به هرکس دیگه‌ای شکل بگیره ؛ دوست داشته شدن از طرف یه آدم ، نباید باعث این بشه که نسبت به اون فرد حس برتری پیدا کنی و هر رفتاری داشته باشی و تهش تو ذهنت بگی خب این که در هر صورت دوسم داره... اینجوری باعث میشی فکر کنم تو هیچ نیازی به عشق و حس خوب نداری و فقط یه جایگاه تو ذهن آدما میخوای ، تا از چیزی که هستی بزرگ‌تر به نظر بیای!

 

If I tried to get you until now, it was for myself, to sit in a corner in a few years and think why I didn't do anything to achieve what I love! If you see that I'm doing everything to get close to you, don't think that I'm too special and I'll die without you, my daily life won't change without you and anyone else! My efforts have no other reason than to love, it has nothing to do with you, nor what and who you are... it is only because of my feeling that this feeling might be formed towards anyone else; Being loved by a person shouldn't make you feel superior to that person and behave in any way and say in your mind that he loves me in any case... This is how you make me think that you don't need anything You don't feel good about love and you just want a place in people's minds, so that you look bigger than what you are!